14 Kasım 2016 Pazartesi

Kapıdaki "eşek"




Efendinin biri, bir gün bir dostunu ziyarete gider. Defalarca çaldığı halde kapıyı kimse açmaz. Belli ki evde kimsecikler yoktur. Efendi, uzakça bir yerden geldiği için, bu duruma fena halde öfkelenir. Ayrılırken kapıya "eşek" kelimesini yazar. Birkaç gün sonra ev sahibiyle karşılaşınca, aralarında şöyle bir konuşma geçer:

- Geçen gün sizi ziyarete gelmiştim. Ne yazık ki bulamadım.
- Evet, öyle olmuş.
- Yahu, siz geldiğimi nereden biliyorsunuz?
- Kapıya isminizi yazıp teşrif ettiğinizi haber vermişsiniz.



Tebessüm Ve Tefekkür
Dursun Gürlek

Kubbealtı




7 yorum:

  1. Bizim ülkeniz insanlarının espri yeteneğine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sabah sabah gülümsedim ,teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ne hoş bir paylaşım. Hala gülümsüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Arada tebessüm de lazım.

    YanıtlaSil
  5. Bu tür hazırcevaplara çok imreniyorum. :)

    YanıtlaSil
  6. Mizah gerçekten akıl işi. İnsanın zekâsını konuşturması budur işte...:)))

    YanıtlaSil