18 Eylül 2016 Pazar

Kime Karşı?




Âlimlerden bir zat buyurdu ki:

Hazreti Allah (c.c.) Üzeyir Aleyhisselam'a şöyle vahyetti:

"Ey Üzeyir!

*Küçük bir günah işlediğin zaman, işlediğin günahın küçüklüğüne değil, o günahı kime karşı işlediğine bak.

*Sana bir hayır (hayırlı bir şey) verildiği zaman onun küçüklüğüne değil, o hayrı sana kimin verdiğine bak.

*Sana bir bela geldiği zaman, beni kullarıma şikayet etme. Senin günahların bana arzedildiği zaman, benim seni meleklerime şikayet etmediğim gibi."




Münebbihât (Cennet Yolunun İşaretleri)
İbn-i Hacer-i Askalânî

Tercüme: Ali Eren
Yâsin Yayınevi



10 yorum:

  1. Dersimi aldım gidiyorum ... süperdi emeklerinize sağlık. google artı eklermisiniz oradada paylaşmış olur daha fazla kişi faydalanıp dua alırsınız Allah razı olsun sizden bloğunuzun adı çok güzel merak edip araştırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Googleplus hesabım da var aslında. Bazı yazıları paylaşmaktan fazla kullanmıyorum. Nedense bu blog ortamı kadar sevemedim orayı. :)

      Sil
    2. Bu arada bloğumun ismi bir kitap ismidir. Yan tarafta mevcut. Arasıra oradan da paylaşıyorum bazı yazılar.

      Sil
    3. Edebül müfred .) Allah razı olsun sayende çok güzel şeyler öğreniyorum.

      Sil
    4. Teşekkür ederim. Allah c.c. razı olsun.

      Sil
  2. üçüncüsü ne önemliymiş yaaa.

    YanıtlaSil
  3. Son kısım ben biraz kendime söylemeliyim sanırım. Emeklerine sağlık müfred

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizde var malesef.

      Sil
    2. Bazen çok isyan ediyorum. Dilime eşşek arısı sokması dileğiyle ..

      Sil
    3. Güzel şeyler dileyelim sevgili Mayıs. :)
      İnşaallah iyilerden oluruz.

      Sil