12 Eylül 2016 Pazartesi

Hocanın Kavuğu




Hoca, bir bayram günü mesire yerinde dalgın dal­gın çocukların oyununu seyrediyormuş. Aralarındaki muziplerden biri, Hocanın kavuğunu başından kapıp ortada dönüp duran çocukların arasına atmış. Hoca, her ne kadar kavuğunu ellerinden kurtarmak istemişse de, buna imkân bulamamış. Yalvarmış yakarmış, ama derdini bir türlü dinletememiş. Başı açık eşeğine binip eve dönerken yolda, "Hocam, kavuğun nerede?" diye sormuşlar. Hoca gülerek şu cevâbı vermiş:

- Küçüklüğü, aklına geldi de bayram yerinde ço­cukların arasına karışıp oyun oynuyor!..


Tebessüm Ve Tefekkür
Dursun Gürlek

Kubbealtı


7 yorum:

  1. Hayırlı bayramlar, ne kadar sıcak bır kıssa ;) Bu arada ben senı takıp edıyordum ama bırseyler mı degıstı nasıl oldu anlamadım son günlerde neden yenı yayını yok dıyordum. ya teknık bır hata oldu ya da adresın mı degıstı? olsun yıne buldum ya onemlı olan o ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adres değiştirdim. Fakat bu adresle yorum yapmıştım. :) Zaten ismimi de değiştirdim.
      Hayırlı bayramlar size de.

      Sil
  2. Bayramınız mübarek olsun, güzel bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Siyah Kuğu. Hepimiz için hayırlı ve bereketli olsun.

      Sil
  3. Tebessüm Müfred :)))) Kalemine sağlık ne güzel yazmışsın İyi bayramlar sana. Kurbanla ilgili kesimle ilgilide Konu öykü yazarmısın ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mayıs Yağmuru.

      Şuan hazırda yok böyle bir öykü. Denk gelirse yazarız.

      Sil