3 Ağustos 2016 Çarşamba

Temkin




Bana Atâ ibn Rebâh, Câbir(R)'den haber verdi ki, Peygamber (S) şöyle buyurmuştur: "(Güneş batıp) gece karanlığı geldiği yâhud gecenin bir kısmı hâsıl olduğu zaman çocuklarınızı (dışarı çıkmaktan) men ediniz. Çünkü şeytânlar o sırada dağılırlar (faaliyete geçerler). Yatsıdan bir saat geçince de (dışarıdaki) çocuklarınızı (evinize) koyunuz. Ey mü'min, o zaman Allah'ın ismini an. Bismillâhirrahmânir-rahîm diyerek kapını kapat. Besmele ile kandilini söndür. Su kırbanın ağzını Besmele ile bağla. Yine Besmele ile kap kacağını kapat, ört; velev ki o kap üzerine enine (tahta parçası gibi) birşey korsun!"




Sahîh-i Buhârî Ve Tercemesi

Ötüken


4 yorum:

  1. Bilmiyordum bunu. Ogrenmis oldum. Kaynagıyla birlikte vermeniz ne iyi.

    YanıtlaSil
  2. Sitenin bahçesinde gecenin 01:00'inde (afedersiniz) cilveleşen 13-15 yaşlarındaki gençleri görünce bunların anası - babası yok mu diyoruz. Kızlar bizim siteden; erkekler yabancı. Hayret!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızların daha cüretkar olduklarına ben de şahit oluyorum. Bir gün halk otobüsünde giderken erkek pek oralı olmadığı halde, kız telefon numarasını zorla verdi neredeyse.

      Sil